Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Η Ντόρα ξευτιλίζει τα σταλινάκια του ΚΚΕ-ΠΑΜΕ [video]

Το άκρον άωτον της υποκρισίας και της φαυλότητας στην πολιτική είναι να εφαρμόζεις ό,τι δήθεν πολεμάς. Και αυτό συνιστά την καθιερωμένη πια πρακτική των κομμουνιστών εν Ελλάδι. Οι «σκελετοί» του σταλινισμού έχουν το απύθμενο θράσος να...
εγκαλούν τους πάντες, να παριστάνουν τους «υπέρμαχους» των εργαζομένων, να μονοπωλούν κοινωνικές ευαισθησίες και αγώνες, όταν οι ίδιοι στα του βρώμικου οίκου τους συμπεριφέρονται ως οι πιο αμοραλιστές κεφαλαιοκράτες.
Την ώρα που οι επιχειρήσεις του ΚΚΕ -βλ. Τυποεκδοτική- πετσοκόβουν μισθούς των εργαζομένων τους και τους οδηγούν στην απόλυση και την ανεργία, κάτι παπαγαλάκια τύπου Μπαλού βγαίνουν στα κανάλια και προκαλούν τη νοημοσύνη μας. Αρνούνται να απαντήσουν για τις αθλιότητες που διαπράττει το κόμμα τους, ενώ έχουν την υπεροψία να κατηγορούν τους άλλους για όσα οι ίδιοι πράττουν χωρίς την παραμικρή συστολή!
Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Και αν καταλάβετε τι... απάντηση έδωσε η θρασύτατη κ. Μπαλού αναφορικά με την Τυποεκδοτική, ενημερώστε και μας...


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΕΤΙΚΕΤΑ:



30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οι χειρότεροι εργοδότες πάντα ήταν οι αριστεροίπου γίνονταν αφεντικά. ο δε ΠΕΡΙΣΣΟΣ ΑΕ με τα χρήματα από α\το υστέρημα όσων αφελώς αλλά αγνά το έδωσαν, είναι μια αισχρή εταιρεία ανάλγητη και ακρως εκμεταλλευτική
ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ και εγώ Απολυμάντη όποιος πέσει σε αριστερό αφεντικό κάηκε

Ανώνυμος είπε...

Την είδα σχεδόν όλη αυτή την εκπομπή. Η κυρία αυτή ήταν θρασσύτατη κατα όλη τη διάρκεια της παρουσίασης της σε αυτήν την εκπομπή. Αυτοί οι λαϊκιστές προσπαθούν εδώ και πολύ καιρό να κάνουν μεγάλες κινητοποιήσεις σε νομούς της Βόρειας Ελλάδας αλλά πάντα καταλήγουν να είναι μια χούφτα άτομα. Πρωτοστατούν σε φασαρίες και γελοιότητες.

Ανώνυμος είπε...

Κυρίες και κύριοι, μόλις παρακολουθήσαμε μια από τις σπανιότατες εμφανίσεις της κας Μπακογιάννη στο MEGA του ΔΟΛ, αφού είναι γνωστό τοις πάσι τι πόλεμο δέχεται η δυστυχής αυτή πολιτικός από τα διαπλεκόμενα συμφέροντα και πόσο λίγο εμφανίζεται στην τηλεόραση, και δη στο MEGA του ΔΟΛ. Ευχόμαστε από καρδιάς να τη βλέπουμε πιο συχνά και όχι μόνο κάθε δυο μέρες, αφού τη μία αυτή μέρα που μεσολαβεί ανάμεσα στις εμφανίσεις της παθαίνουμε σύνδρομο στέρησης.

TEO είπε...

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2012 8:40 μ.μ.

Την βλέπετε συχνά και θα συνηθίσετε να την βλέπετε συχνότερα, γιατί οι καναλάρχες προκειμένου να εξακολουθούν να έχουν ισχύ, χρειάζονται εκπομπές που να έχουν ενδιαφέρον.

Προκειμένου ένα Talk Show να έχει ενδιαφέρον, χρειάζεται να καλέσουν έναν άνθρωπο που να έχει κάτι χρήσιμο να πει, να έχει άποψη, να έχει συνέπεια και λογική, να έχει κότσια, να έχει τσαγανό, να μη μασάει τα λόγια του και να μην αναλώνεται στο ξύλινο λόγο. Να έχει λ.χ. μπροστά του την κα Μπαλού και να "της τα δίνει στο χέρι". Τόσο απλά!

Η Μπακογιάννη έχει πολιτικό ενδιαφέρον. Δεν είναι κότα σαν μερικούς-μερικούς, ούτε μασάει τα λόγια της, ειδικά τώρα που έφυγε από την ΝΔ.

Για αυτό και απολαμβάνει χείμαρρο από προσκλήσεις σε ραδιοφωνικές εκπομπές, αλλά και στην ΕΤ1, στην ΝΕΤ, στο ΣΚΑΙ, στο MEGA, στο ALTER κλπ.

Επειδή λοιπόν ποτέ στην ΝΔ δεν πρόκειται αν δείτε άνθρωπο, όχι απλά με πολιτικό ενδιαφέρον, ούτε καν με πολιτική συνέπεια (αν εξαιρέσουμε τον επίτιμο πρόεδρό σας που μερικοί-μερικοί δεν πολυγουστάρετε) πιείτε ξυδάκι για τα νεύρα... και περαστικούλια!

Ζήστε με τον γλυκανάλατο σφουγκαράκι σας, που από συνέπεια λόγων και πράξεων ΣΚΙΖΕΙ! Τι, πουκάμισα θα αλλάζουμε τώρα; Και παρασύρει μαζί του και όλους όσους καλούνται να τον υπερασπιστούνε. Γιατί αν δεν το κάνουν... αλίμονό τους... με δημοκρατικές όμως διαδικασίες. Έτσι;

Ανώνυμος είπε...

Ε ναι λοιπόν, ΤΕΟ, έχεις δίκιο. Τη Μπακογιάννη την καλούν οι σταθμοί επειδή έχει κότσια, άποψη, επιχειρήματα και ξέρει από καλό λάδι. Όλους τους άλλους τους καλούν γιατί είναι διαπλεκόμενοι. Απορώ πώς δεν το είχαμε καταλάβει τόσο καιρό.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω για την Μπακογιάννη, Ανώνυμε 10:33 μ.μ., αλλά για σένα εδώ και καιρό έχουμε καταλάβει ότι είσαι ένας αρχιηλίθιος και πανίβλαξ σαμαροκοπρίτης, που στερούμενος επιχειρημάτων επί της ουσίας των αναρτήσεων και των γεγονότων, νομίζεις ότι "πουλάς πνεύμα" με όσα κατσαρά γράφεις... Αν σε πληρώνουν καλά στη Συγγρού, συνέχισε. Δεν θέλουμε να σου στερήσουμε το ψωμάκι σου σε τόσο δύσκολες εποχές. Αν το κάνεις από ευχαρίστηση, τότε σπεύσει σε ένα καλό ψυχίατρο, σαν αυτούς που παρακολουθούν τον πρόεδρό σου.

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο επιχείρημα που έχει ο τύπος εναντίον της Ντόρας είναι οτι την είδε στο MEGA του ΔΟΛ (όπως είναι πασίγνωστο το συγκεκριμένο κανάλι υποστήριζε πολλά χρόνια ΠΑΣΟΚ και τον τελευταίο καιρό το γύρισε σε Σαμαρά) το κρατάμε λοιπόν και τον περιμένουμε να βρεί και άλλα.

Ανώνυμος είπε...

Tελευταίε ανώνυμε, έχεις απόλυτο δίκιο. Το μοναδικό μου επιχείρημα κατά της Μπακογιάννη είναι ότι εμφανίζεται στο MEGA κάθε δυο μέρες. Αντίθετα, ο defrejus έχει πληθώρα απστομωτικών επιχειρημάτων κατά του Σαμαρά, όπως ότι κερατώνει τη γυναίκα του με αγόρια του Δικτύου 21 και ότι έχει τις ίδιες απόψεις με τον μακελάρη της Νορβηγίας. Πώς να τολμήσει κανείς να βρει απάντηση σε τέτοια επιχειρηματολογία;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΓΟΡΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ 21..ειδηση αδελφια σνελληνες!!!!

ΣΩΤΗΡΗΣ είπε...

8,03 O DEFREJUS ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ.ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΠΛΟΚ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ!(8,40-25/1)ΓΙΑ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΜΗ ΜΙΛΑΣ! ΔΕΣ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Σχολιάζουμε τόσο ανώνυμα όσο ο ίδιος ο defrejus. Τον ευχαριστούμε λοιπόν που μας αναγνωρίζει ένα δικαίωμα που έχει πρώτα εξασφαλίσει στον εαυτό του.

TEO είπε...

@Ανώνυμος
25 Ιανουαρίου 2012 10:33 μ.μ.
26 Ιανουαρίου 2012 8:03 π.μ.
26 Ιανουαρίου 2012 10:14 μ.μ.

Άσε μεγάλε... δεν "το έχεις".

Το περίοπτο υφάκι σου δεν περνάει εδώ μέσα. Μέχρι και οι επισκέπτες έχουν αρχίσει να σε παίρνουν "στο μεζέ".

Σου συνιστώ να κάνεις παρέα με παιδάκια του επιπέδου σου. Στο antinews λ.χ. θα εκτιμούσαν πολύ τις χαζομάρες που γράφεις.


Μη ξεχάσεις φεύγοντας να πάρεις το ξυδάκι μαζί σου...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ΤΕΟ, θα λάβω πολύ σοβαρά υπ' όψιν τις υποδείξεις σου, αφού αντιλαμβάνομαι τη μικρότητά μου μπροστά στο μεγαλείο κολοσσών σκέψης όπως εσύ και ο defrejus, και υποκλίνομαι στη γενναιοδωρία σας να μου επιτρέπετε να σχολιάσω στο σεπτό τούτο τέμενος της διαδικτυακής επικοινωνίας που καλείται defrejus.blgspot.

TEO είπε...

@Ανώνυμος 27 Ιανουαρίου 2012 8:01 π.μ.

Θα 'θελα να 'ξερα, αφού "σε χαλάει" το defrejus, γιατί γράφεις και μάλιστα φανατικά εδώ μέσα;;

Μήπως σε ζορίζουν τα ...αγόρια του Δ21;

Ανώνυμος είπε...

To defrejus και κάτι άλλες όμοιες χαβούζες εξυπηρετούν απόλυτα τον στόχο πολλών από μας, που είναι να αναδείξουμε τη δυσωδία συγκεκριμένων προσώπων που κυριάρχησαν στην πολιτική ζωή του τόπου και παριστάνουν σήμερα τους τιμητές και τους υπερασπιστές των λαϊκών και εθνικών συμφερόντων, ενώ αποτελούν κομμάτι της πιο διεφθαρμένης και αδίστακτης ελίτ της χώρας. Γι' αυτό εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε όλο αυτό το σκουπιδαριό, ώστε να αντιληφθεί ακόμα και ο πιο άσχετος τι κρύβεται πίσω από μόνιμα κολλημένα χαμόγελα και καθημερινές τηλεοπτικές εμφανίσεις.

Ανώνυμος είπε...

To defrejus και κάτι άλλες όμοιες χαβούζες εξυπηρετούν απόλυτα τον στόχο πολλών από μας, που είναι να αναδείξουμε τη δυσωδία συγκεκριμένων προσώπων που κυριάρχησαν στην πολιτική ζωή του τόπου και παριστάνουν σήμερα τους τιμητές και τους υπερασπιστές των λαϊκών και εθνικών συμφερόντων, ενώ αποτελούν κομμάτι της πιο διεφθαρμένης και αδίστακτης ελίτ της χώρας. Γι' αυτό εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε όλο αυτό το σκουπιδαριό, ώστε να αντιληφθεί ακόμα και ο πιο άσχετος τι κρύβεται πίσω από μόνιμα κολλημένα χαμόγελα και καθημερινές τηλεοπτικές εμφανίσεις

Αυτα τα είπε ένας μαχητής του φύρερ Φιφη-Φαήλου, που για να νιώσει όπως ο νορβηγός ομοιδεάτης του, καβαλάει σαν ναίτης τον μούλο του και λαλπάζει στον............(απο)πατο της ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΗ, σε ευχαριστώ που κάθε λέξη που βγαίνει από τον σκουπιδοντενεκ.... συγγνώμη, το στόμα σου ήθελα να πω, τροφοδοτεί αδιάκοπα κάθε νοήμονα άνθρωπο με συνεχή επιχειρηματολογία κατά της αρχηγίνας σου. Ειλικρινά σε παρακαλώ συνέχισε να σχολιάζεις.

TEO είπε...

@Ανώνυμος 28 Ιανουαρίου 2012 3:48 μ.μ.

Χμμμμ... κάποιος ξέχασε το ξυδάκι του και τώρα αφρίζει από το κακό του!

Όλο χαβούζα γράφεις ότι είμαστε και δώστου να συμμετέχεις σε καθημερινή βάση! Έχω αρχίσει να αμφιβάλω για τα γούστα σου.

Πρόσεχε, γιατί αν το μάθουν τα ...αγόρια στο Δ21, μπορεί να ...σφίξουν για εσένα τα πράγματα!

TEO είπε...

Συγνώμη ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΗ, δεν πάει για εσένα το σχόλιο.

Κατάλαβε αυτός που τον αφορά. Λέω μάλιστα να τον βαφτίσουμε "Χαβούζα", του πάει γάντι!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ΤΕΟ, σ' ευχαριστώ που με προειδοποιείς για τα αγόρια του Δ21. Θα λάβω υπ' όψιν μου πολύ σοβαρά τις προειδοποιήσεις σου, αφού είναι προφανές ότι βασίζονται σε μακροχρόνια και βαθύτατη προσωπική σου εμπειρία.

Πάνος Χατζηκωνσταντίνου είπε...

Κι εγώ μαζί σου "ανώνυμε" (You know who)! Είναι πλέον ή βέβαιο ότι την Ντόρα την βγάζουν στον αέρα, όχι γιατί είναι «αστέρι», αλλά για άλλους σκοτεινούς λόγους. Και επειδή εσύ προφανώς τους ξέρεις καλό θα ήταν να μας τους πεις και σ' εμάς. Σε προκαλούμε. Γιατί έχεις μάθει (όπως και όλοι οι καραγκιόζηδες της ... σχολής σου) να αμολάτε τις μπούρδες σας χωρίς να τις στηρίζετε πουθενά. Εγώ π.χ., όταν λέω ότι παθαίνω αλλεργία στο όνομα του "δικού" σας το δικαιολογώ κι όλα. Γιατί τον θεωρώ (όπως και είναι φυσικά) τον μεγαλύτερο προδότη της παράταξης από συστάσεώς της. Καιροσκόπος, ανέντιμος, άφιλος, και ζαμανφουτίστας. Αρκετά προσόντα, δε νομίζεις για να σου προκαλέσουν αλλεργικά συμπτώματα; Εσείς από την άλλη πλευρά; Απλά χρησιμοποιείτε "κλισέ" χαρακτηρισμούς, χωρίς καν να ξέρετε, ούτε εσείς οι ίδιοι τί εννοούν κι αν υπάρχει η παραμικρή λογική (άσε, για αλήθεια δεν το συζητάμε) πίσω από αυτούς.
Ευνοούμενη των ΜΜΕ η Ντόρα λοιπόν! Ας το δεχθούμε αυτό. ΓΙΑΤΙ; Σε τί αποσκοπούν οι μεγαλοκαρχαρίες των ΜΜΕ; Τη εύνοια της όταν θα γίνει Πρωθυπουργός (πότε;); Σε μυστικές προμήθειες όταν γίνει Υπουργός (πότε;); Γιατί τους λαδώνει με τα "άπειρα περίσσια" χρήματα που έχει η Συμμαχία; ΓΙΑΤΙ ρε μεγάλε; Σε προκαλώ, μη το παίζεις τζάμπα μάγκας. Πες το μας! Αλλά, τί να πεις βρε κατακαημένε; Τί να πεις; Στις μπούρδες είστε καλοί (αν και όχι τόσο καλοί όσο νομίζετε). Όταν όμως έρχεται η ώρα να υποστηρίξετε με γεγονότα αυτά που λέτε και ισχυρίζεστε, ελλείψει και στοιχειωδών αποδείξεων, καταφεύγετε σε βρισιές και γελοίους χαρακτηρισμούς.
Πριν αρχίσεις να διαμαρτύρεσαι, απλά δες πώς θα αντιδράσεις στη σημερινή πρόκληση. Θα διαπιστώσεις, για πρώτη ίσως φορά, τη φτώχια των λόγων σας και την ανυπαρξία των επιχειρημάτων σας! Αυτοί είσαστε, δεν μπορείτε να το αλλάξετε.
Πάνος Χατζηκωνσταντίνου. Υ.Γ.: Μήπως θυμάσαι ποιον έβγαζε, επί μονίμου βάσεως η ΝΔ στις τηλεοπτικές συζητήσεις; Και γιατί; Μήπως, λέω μήπως γιατί είναι «αστέρι» και δίνει νόημα με τις θέσεις της και την αξία της σε όποια συζήτηση συμμετέχει; Μήπως είδες τον Σαμαρά ποτέ σε «πάνελ»; Να μη ξεκαπανιαστούμε από το χασμουρητό κι όλα!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Πάνο Χατζηκωνσταντίνου, χαίρομαι για την κοπιώδη προσπάθεια που καταβάλλεις να μας πείσεις για την αξία της κας Μπακογιάννη την ίδια στιγμή που παραμένει η πιο προβεβλημένη αρχηγός κόμματος, καίτοι παραμένει προτελευταία σε δημοτικότητα και τελευταία σε πρόθεση ψήφου. Χαίρομαι επίσης που τεκμήριο αξίας για σένα είναι η προβολή από τα ΜΜΕ, πράγμα που σημαίνει ότι οι χαμηλότερου προφίλ πολιτικοί και αυτοί που δεν αρέσκονται στον ανά διήμερο βομβαρδισμό μας με τις τηλεοπτικές τους εμφανίσεις ή αυτοί που εμφανίζονται μόνο όταν αισθάνονται ότι έχουν κάτι ουσιαστικό να πουν και όχι να αναμασήσουν τα ίδια που λένε κάθε τρις και λίγο, είναι κατά τη γνώμη σου β΄ διαλογής πολιτικοί και χωρίς καμία ιδιαίτερη αξία. Επίσης, χαίρομαι που προφανώς την ίδια ικανότητα που αποδίδεις στην αρχηγίνα σου προφανώς αποδίδεις και στον Καρατζαφέρη, ο οποίος συναγωνίζεται μαζί της στις τηλεοπτικές εμφανίσεις. Για ποιους λόγους προβάλλεται η αρχηγίνα σου μπορώ μόνο να τους υποψιαστώ, με προφανέστερο αυτόν της αποτροπής αυτοδυναμίας για τον Σαμαρά και πανικό από κάποιους (συμπεριλαμβανομένων και των ντορακίων) στο ενδεχόμενο να αναλάβει πρωθυπουργός. Νομίζω ότι αυτό και μόνο συνιστά επαρκέστατο λόγο της υπερ-προβολής της. Τώρα, αν εσύ γνωρίζεις και θέλεις να κατονομάσεις τους λόγους της υπερ-προβολής π.χ. του Καρατζαφέρη (μια και εικάζω ότι δεν του αποδίδεις την ίδια αξία με την αρχηγίνα σου), πολύ ευχαρίστως να σου απαριθμήσω κι άλλους λόγους για τη δική της υπερ-προβολή. Αν λοιπόν η επιχειρηματολογία σου για τον καθημερινό μας βομβαρδισμό από το φωτεινότατο και ειλικρινέστατο χαμόγελό της επικεντρώνεται γύρω από την παραδοχή όσων μας την τρίβουν στη μούρη κάθε λίγο και λιγάκι ότι πρόκειται για μια τρισμέγιστη και πάνσοφη πολιτικό που αν περάσει ένα 24ωρο χωρίς να ακούσουμε την ανυπέρβλητη επιχειρηματολογία της θα ξυπνήσουμε με στερητικό σύνδρομο, τότε νίπτω τας χείρας μου. ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πάνος Χατζηκωνσταντίνου είπε...

Εσύ και αν "ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Αν και ομολογουμένως είναι δύσκολο, οπότε μάλλον(;) δικαιολογείσαι, εκείνο που δεν κατάλαβες είναι ότι απλά απαντούσα στην απορία σου! Γιατί, είτε σου(σας;) αρέσει είτε όχι, η Ντόρα είναι και σ' αυτό, μακράν η καλύτερη. Αν τώρα θέλεις μια "face to face" σύγκριση με τον δικό σου "αρχηγό", θα σε παρακαλούσα να ανατρέξεις στη καταχώρησή μου “Ιστορική αναδρομή: Μπακογιάννη vs Σαμαράς” στις 27 Νοεμβρίου στο "ΑΝΤΥΚΤΙΠΟΣ", έτσι για να μαθαίνεις!
Πάνος Χατζηκωνσταντίνου Υ.Γ.1: Του Καρατζαφέρη, μη του κολλάτε και πολύ γιατί μπορεί να σας θυμώσει (Τρόπος του λέγειν, γιατί, σιγά μην αφήσει να χαθεί η ευκαιρία να …. συγκυβερνήσει, πραγματικά αυτή τη φορά!) και τότε ….. αυτοδυναμία, «Άντε γεια»!
Υ.Γ.2: Η "δική" μου με κόμμα του 2% (όπως θα θέλατε πολύ να είναι) στη δημοφιλία παίρνει 17%. Ο "Δικός" σου, με κόμμα του 30% (αυτό κι αν θέλετε να το πιστεύετε!) τί ποσοστά παίρνει;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Πάνο Χατζηκωνσταντίνου, κατ' αρχάς σ' ευχαριστώ που παραπέμπεις σε αξιόπιστες αναλύσεις ουδέτερων τρίτων (δηλαδή τις δικές σου). Θα ξέρεις επίσης ότι κατά παράδοση η δημοτικότητα των πολιτικών αρχηγών είναι ευθέως αντίστροφη των ποσοστών τους, αφού η έλλειψη πιθανότητας να αναλάβουν κυβερνητικές θέσεις τους καθιστά πιο εύκολα συμπαθείς στους πολίτες. Η δική σου αρχηγίνα και κυβερνητικές θέσεις ανέλαβε και οι θέσεις που πρεσβεύει είναι πασίγνωστες, οπότε αυτό δίνει απάντηση για τα ποσοστά της. Για τον Καρατζαφέρη, καλύτερα να μη μιλάτε εσείς. Δεν είναι βουλευτές της ΝΔ που έφυγαν για να προσχωρήσουν στο κόμμα του. Σίγουρα όμως δεν κάνει να πολυμιλάμε γι' αυτόν. Με τη δική σου επιχειρηματολογία η αξία του πολιτικού κρίνεται από τη συχνότητα των τηλεοπτικών του εμφανίσεων, οπότε οι κολοσσοί του πολιτικού βίου της χώρας αυτή τη στιγμή είναι η Ντόρα και ο Καρατζαφέρης. Αν το πιστεύεις αυτό, νομίζω ότι όλοι πήραμε την απάντησή μας για το πόσο σοβαρά πρέπει να λογαριάζουμε όσα λέτε και όσα κάνετε (όχι ότι είχαμε ποτέ καμιά αμφιβολία).

Πάνος Χατζηκωνσταντίνου είπε...

- Καλημέρα.
- Ναι, θα βρέξει!
Αυτού του είδους συζήτηση, είναι η μόνη δυνατή μ' εσένα. Δύο εξηγήσεις υπάρχουν. Ή ότι είσαι "κάφρος" ή … "απορία ψάλτου βηξ"! Και επειδή, για να πω την αλήθεια, δεν πιστεύω ότι είσαι "κρετίνος", το αντίθετο μάλιστα, δεν μπορώ παρά να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι, μην έχοντας απαντήσεις, "το ρίχνεις στην τρελή", απαντώντας "άλλα αντ' άλλων"! Σαμαράς –Ντόρα, τώρα. Η αξιοπιστία μιας ανάλυσης δεν εξαρτάται από ποιον προέρχεται, αλλά από το αν είναι ακριβής και κατατίθεται επώνυμα και όχι από κάποιον "ανώνυμο"! Αν τη διάβασες, προσπάθησα (σίγουρα μου ξέφυγαν και μερικές προσωπικές εκτιμήσεις) να είμαι όσο πιο ακριβοδίκαιος μπορούσα, παραθέτοντας ΜΟΝΟ στοιχεία (εντάξει, και κάποιες "κακίες" κατά του δικού σου). Το αν το κατάφερα ή όχι, έγκειται στους αναγνώστες να το εκτιμήσουν και ομολογώ ότι δεν υπήρξε ούτε μία αρνητική αντίδραση. Και μη σπεύσεις να μου πετάξεις στη μούρη το «μα δεν υπήρξε και καμιά θετική αντίδραση» μια και, όπως ξέρεις καλά, τείνουμε να προβάλουμε τις αντιρρήσεις μας και όχι να επαινούμε κάτι με το οποίο συμφωνούμε! Πάντως, αν εσύ έχεις κάποια ένσταση, δεν έχεις παρά την προβάλεις και, όπως ξέρεις καλά, είμαι βέβαιος ότι ο DeFreJus θα την αναρτήσει (σε αντίθεση με τα δικά σας Sites).
Σχετικά πάντως με τη σύγκριση των δύο. Εσάς τους Σαμαρικούς(!) (θα πρόσεξες ότι δεν σας αποκαλώ Νέο Δημοκράτες, γιατί εμείς, τα "ιδρυτικά", κι ακόμα παρα πίσω (ΕΡΕ) στελέχη που αγωνιστήκαμε και "ματώσαμε" γι’ αυτή και υποστήκαμε τα πάνδεινα στα χέρια του ΠΑΣΟΚ και των, πανίσχυρων τότε, πρασινοφρουρών του, ήμασταν, μέχρι την άφιξη του Σαμαρά, ΟΙ Νεοδημοκράτες) δεν σας ενοχλεί (απλά φανταστείτε την αντίδρασή σας αν τα ίδια τα είχε κάνει η Ντόρα! Πολύ θα ήθελα μιαν απάντηση σ’ αυτό.) το ΤΙ έκανε ο Σαμαράς στην Παράταξη αλλά και στην Ελλάδα την ίδια; Και όπως είπα και άλλη φορά, αν μεν πίστεψε ότι απλά "τιμωρούσε" τον Μητσοτάκη και δεν κατάλαβε τις επιπτώσεις (την καταστροφική επαναφορά του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία για 10 χρόνια) που η πράξη του αυτή θα είχε στο μέλλον της πατρίδας, είναι ηλίθιος και ανάξιος να είναι αρχηγός ενός μεγάλου και ιστορικού κόμματος όπως ο ΝΔ κι ακόμα παραπάνω να θέλει να γίνει και Πρωθυπουργός. Αν πάλι, ήξερε τί έκανε ή, ακόμα χειρότερα, ήταν αυτό ακριβώς που επεδίωκε (από μόνος του και γιατί άραγε;) να κάνει, δεν θα πω τίποτα. Την απάντηση και τα σχόλια τα αφήνω σε εσένα και τους ομοϊδεάτες σου. Αν πάλι, η απάντηση είναι ότι επιλέξατε να "πουλήσατε την ψυχή σας στον Διάβολο" παρά να ψηφίσετε το "μισητό" (γιατί άραγε;) Μητσοτεκέικο, δεν θα πω τίποτε άλλο παρά: «Ντροπή» σας! Σας λυπάμαι! Και μόνο γι’ αυτό του το "κατόρθωμά", η σύγκριση είναι άδικη γι’ αυτόν, δεν νομίζεις;
Πάνος Χατζηκωνσταντίνου

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Πάνο Χατζηκωνσταντίνου, με διασκεδάζει αφάνταστα η αξίωσή σου να σου απαντήσω με σοβαρότητα και με επιχειρήματα, όταν σε προηγούμενες απαντήσεις σου με στόλιζες, όπως και πολλούς άλλους, με διάφορα χυδαία κοσμητικά, τα οποία ούτε καν διανοούμαι να επαναλάβω. Αυτό και μόνο ενδεικνύει την ποιότητα και του χαρακτήρα σου και της επιχειρηματολογίας σου και αυτό και μόνο αναδεικνύει την παντελή έλλειψη αξιοπιστίας σε οποιανδήποτε ανάρτησή σου. Προφανώς δεν αναμένω να αναγνωρίσεις ότι έχω επιχειρήματα για τις απόψεις μου, τα οποία δεκάδες φορές έχω εκθέσει σε αυτό το ιστολόγιο για να εισπράξω βλακωδέστατες επικρίσεις, χυδαίες βρισιές, απρεπέστατες εκφράσεις και λυσσώδεις επιθέσεις. Αν θες λοιπόν επιχειρήματα από μένα, μπορείς να ανατρέξεις σε προηγούμενους διαλόγους μας, τους οποίους τίμησα τουλάχιστον με ευπρέπεια όταν εσύ έφτυνες σάλιο και απέπνεες ανυπόφορη δυσωδία. Ως εκ τούτου, θέλω να σε διαβεβαιώσω ότι από τούδε και στο εξής όταν κάνω σχόλια για αναρτήσεις σε αυτήν τη χαβούζα στην οποία γράφεις επώνυμα, θα ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις αυτής της χαβούζας: θα είναι γεμάτα ειρωνεία και σαρκασμό. Ή μάλλον όχι πλήρως. Γιατί στα δικά μου σχόλια δεν θα βρεις ποτέ καμία χυδαιότητα και καμία απρεπή έκφραση. Οπότε σε αυτό εξακολουθείς και εσύ και οι όμοιοί σου εδώ μέσα να με ξεπερνάτε κατά πολύ. Όπως σου είπα λοιπόν, τα επιχειρήματά μου τα έχω εκθέσει και με το παραπάνω και δεν σκοπεύω να τιμήσω εσένα ή όποιον άλλο εδώ μέσα, επαναλαμβάνοντας για πολλοστή φορά αυτά που έχω πει ξανά και ξανά. Προτιμώ από τούδε και στο εξής όχι να αντικρούω τις ανοησίες που λέτε, αλλά να τις αντικρούω. Και δόξα τω Θεώ, σ' αυτό έχω πολύτιμη βοήθεια (από εσάς του ίδιους). Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση στην προτελευταία μου φράση: προτιμώ από τούδε και στο εξής όχι να αντικρούω τις ανοησίες που λέτε, αλλά να τις αναδεικνύω.

Πάνος Χατζηκωνσταντίνου είπε...

Είπαμε: "ΑΠΟΡΙΑ ΨΑΛΤΟΥ ΒΗΞ"!

Πάνος Χατζηκωνσταντίνου

Υ.Γ.: Είμαι βέβαιος (τα ξαναδιάβασα όλα όσα έχω γράψει σ' αυτή την καταχώριση) ότι δεν σε έβρισα πουθενά. Όμως! Σε κάθε απάντησή όμως, αντιδρώ όπως κρίνω σωστό. Δυστυχώς, δεν μπορώ να θυμάμαι ποιον "ανώνυμο" απεκάλεσα "μαλάκα" (αυτή είναι η χειρότερη "κακιά" λέξη που χρησιμοποιώ) μια και είστε τόσοι πολλοί (οι ανώνυμοι, όχι οι «μαλάκες» όπως είμαι βέβαιος ότι φαντάστηκες) και τόσο άξιοι (πολλές φορές) του χαρακτηρισμού αυτού (εδώ μπαίνει το «μαλάκας»)! Αν πάλι θέλετε να αποφεύγετε χαρακτηρισμούς όπως "ηλίθιος", "κρετίνος", κοκε, προσπαθήστε να μην φέρεστε έτσι! Δύσκολο, δεν λέω, αλλά όχι ανέφικτο!
Υ.Γ.2: Μια και ξεφύγαμε τελείως και χρονικά αλλά και από το Αντικείμενο του άρθρου, εγώ τουλάχιστο δεν έχω τίποτε να προσθέσω και σταματάω εδώ!
Καλό σου βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι για την άποψη που έχεις σχηματίσει για τους διάφορους ανώνυμους που σχολιάζουν εδώ μέσα και τους οποίους χαρακτηρίζεις με τον τρόπο που κρίνεις αντίστοιχο του επιπέδου σου και της ποιότητάς σου. Αυτή είναι η διαφορά μας: παρ' όλο που πιστεύω για σένα στο πολλαπλάσιο όσα αρνητικά πιστεύεις και "στολίζεις" εσύ αυτούς που διαφωνείς, δεν θα μπω ποτέ στη διαδικασία να στα ανταποδώσω. Προτιμώ να σου δώσω την ευκαιρία να συνεχίσεις να τα εκφράζεις.